Lapkričio 16 dieną, gr „Kačiukai“ vyko atvira veikla, kurią organizavo vyresn. mokytoja V. Gerikienė. Veiklos tikslas supažindinti ugdytinius su vandens savybėmis tyrinėjant, bei sudaryti sąlygas eksperimentuoti ir žaisti. Veiklos metu ugdytiniai tyrinėjo vandens savybes įvairiais pojūčiais: matuojant, pilstant, ragaujant, uostant, liečiant. Pasitelkiant STEAM metodą veiklose stiprino matematinio skaičiavimo įgūdžius, įtvirtinti spalvų pažinimą. Vaikai patyrė džiugių, teigiamų emocijų, nes žaidimai ir veiklos su vandeniu yra bene labiausiai atpalaiduojančios, malšina įtampą, skatina vaikus išlaisvinti emocijas – veiklos. Vandens savybių tyrinėjimas – smagi veikla, sužadinanti smalsumą, mąstymą, kūrybiškumą, džiugias emocijas. Vandens ragavimo veiklos metu ugdytiniai prisiminė, sužinojo sąvokas – beskonis, bespalvis, bekvapis. STEAM veikla „vandens pilstymas“, suteikė naujų žinių ir patirties, vaikai turėjo galimybę stebėti, tyrinėti, spręsti problemas ir priimti reikiamus sprendimus. Užduotys skirtos skaičiavimui, spalvų pažinimui ir spalvų priminimui. Veiklos metu formavosi skaičiavimo įgūdžiai, dydžio sąvokų samprata „didelė- maža. Visų šių veiklų metu vaikai tobulino pažinimo, matematinius sričių gebėjimus. Taip pat atliko eksperimentą „Kaip pasigaminti debesėlį?”. Jo metu stebėjo, kokią sąveiką turi vanduo, putos, spalvotas guašas. Kūrybinių veiklų metu atrado naujus piešimo, kūrybos būdus.
Vyresn. mokytoja Vilija Gerikienė